دانش پژوهان گرامی ،محتوای این فایل پرسشنامه استاندارد دنیای مجازی لی و همکاران (۲۰۰۵) می باشد که با فرمت ورد تهیه و تنظیم گردیده است.پرسشنامه استاندارد دنیای مجازی توسط لی و همکاران در سال ۲۰۰۵ طراحی شده است و دارای ۲۱ سوال در ۷ بعد می باشد.
بازاریابی اینترنتی و یا بازاریابی آنلاین یعنی بازاریابی و فروش مستقیم از طریق وب و ایمیل. بازاریابی اینترنتی به طور معمول نوع پیشرفته بازاریابی سنتی مانند تبلیغات رادیویی، تلویزیونی و رومه ای می باشد. تبلیغات اینترنتی نوعی از تبلیغات است که بدلیل ارزان بودن، ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن همزمان با رشد ابزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومی جایگاه خاصی را در بین تبلیغاتچیها باز کرده است.
اینترنت، در ساده ترین تعریف، عبارتست از کامپیوترهایی که در سراسر دنیا به هم متصل هستند، شبکه ای که این کامپیوترها را به یکدیگر متصل می سازد، و متدهای انتقال اطلاعات روی این شبکه. اینترنت یک چیز مستقل نیست که دیگران کامپیوترهایشان را به آن متصل کنند. بلکه اینترنت خود حاصل بهم پیوستن این کامپیوترهاست. در واقع وقتی به کامپیوترهای یک سرویس دهنده اینترنت (ISP) متصل می شوید، کامپیوتر شما هم جزئی از اینترنت می شود.
اینترنت به انواع بسیار گوناگونی از سرویس های مخابراتی ، از خطوط ساده تلفنی گرفته تا کابل های نوری پر سرعت و کانال های ماهواره ای، متکی است. اگر این کانال های مخابراتی را بزرگراه اینترنت بدانیم، مسیریاب ها (routers ) کامپیوترهایی که بر انتقال اطلاعات بین نقاط مختلف نظارت می کنند، پلیس های راهنمایی آن هستند.
مولفه:۷
سوالات:۲۱
فرمت:word
تعداد صفحات:۳
شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید
۱- دریافت از طریق ایمیل
۲- دریافت از طریق دانلود
پرسشنامه استاندارد دنیای مجازی لی و همکاران
دانلود پرسشنامه فضای مجازی
دانلود رایگان پرسشنامه فضای مجازی
پرسشنامه آسیب شناسی فضای مجازی
پرسشنامه دنیای مجازی
نمونه پرسشنامه فضای مجازی
پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی
دانلود پرسشنامه آسیب های فضای مجازی
پرسشنامه گرایش به فضای مجازی
درباره این سایت